Wednesday, July 13, 2011

Guessing Game

I'm so excited to get my shoes from Manels this coming weekend! Thank you Manels Megamall staff & to Mr. Mark for being so helpful in finding my size. YAY!! Something to look forward to at the end of week! :)

Want a little game? Can you guess what pair I chose? Email me your best guess & I will have something for you! :)



Here's the simple mechanics: 
1. Must be a follower via GFC
2. Must be a Twitter follower @shopgirljen
4. Email me your ANSWER, GFC & TWITTER username and Twitter link at

Deadline is this Monday, July 18 at 11 pm.  Simple, right? Hope you'll join loves! mwah! :)



Gellie Abogado said...

Just joined! Good luck to those who joined as well! :D

AVA T.♥ said...

wow this is an awesome job, jen! but i won't join haha i think i have an idea what you picked. Let others have a go!:D love your pick, btw!

Jessy said...

oMG all the shoess looks amazing~~~gorgeous~~~


shopgirl jen said...

@gellie: thank you for joining! goodluck girl! :)

@ava: haha! yep dq'ed ka na lol! thanks ava! just wanna have fun lang :D

@jessy: yep, the are all amazing! don't forget to visit them. all items are 50% OFF! :)

Apple said...

ate jen,all of the above,hahah! ;)

shopgirl jen said...

@apple; kung pwde lang na all of the above makuha ko e, haha! goodluck apple! :)

Elaine said...

I just joined. Hope I got that right. Thank you! :)

wickeRmoss said...

i knw but I wun tell a soul lol! good luck to those joining!!

shopgirl jen said...

@elaine: thank you for joining! goodluck! :)

@wickermoss: hahaha! ssshhhh! hop to see u soon girl! :)

hidburn said...

you've got mail :)